Rally Slippery Milovice 17.05.2008 - celkem úspěšně v cíli:-)
18. 5. 2008
Sobota 17. května 2008 byla celkem nabitá motoristickými akcemi. Někdo
se účastnil Tuning Cupu ve Vysokém Mýtě, někdo se jel podívat nebo
dokonce bojovat o body v šampionátu sprintrally na Rally Lužické hory,
no a naše ,,posádka" ve složení
Já a Trhyy se vydala na Rally Slippery do Milovic, za účelem dobře se
svézt, nerozbít auto a pokud možno neudělat ostudu, což se myslím
nakonec povedlo:-)
Když jsem se ráno probudil, tak Neratovice byly komplet zahalené v husté mlze a na nějaký sluníčko to vůbec nevypadalo (což se pozdeji ukázalo jako uplně chybná úvaha), ale to mi vůbec nevadilo, říkal jsem si, že se alespoň v autě neupečem....Chyba lávky...:-)
V půl osmý jsem naložil Trhyyho, ségru (tímto jí moc děkuju, že byla ochotná s námi celej den tvrdnout na letišti a plnit funkci fotografa) a nic nebránilo odjezdu do místa konání soutěže.
Po příjezdu do Milovic jsme se zaregistrovali, prošli tech.přejímkou a absolvovali dvě seznamovací jízdy. Při těch jsme se pokusili vytvořit takovou parodii na noty, abych aspoň zhruba věděl kudy mám jet a co mě kde čeká:-) Najíždění probíhalo 50ti kilometrovou rychlostí a já tak měl možnost si vyzkoušet, jak těžký musí být pro opravdový závodníky napsání přesného rozpisu, když rychlost v tréningu a potom v samotném závodě je uplně, ale uplně jinde.
První ostrá jízda, asi právě díky špatnému odhadu rychlosti a tak nějak všeho, byla naprostý utrpení - někde jsem byl až moc opatrnej, někde jsem měl naopak na mále abych něco netrefil (že jo Trhyy - ,,pravá utáhne bacha značka"), no výsledkem nemohlo bejt nic jinýho než naprosto strašnej čas (asi 4:30) a dost nelichotivý 25.místo. Bylo naprosto jasný, že s tímhle se nemůžeme spokojit a že se musí něco změnit. Rozebrali jsme si s Trhačem, kde to stálo za ho*no, kde by se dalo přidat a kde si naopak dát bacha na zbytečnou chybu a doufali jsme, že to zabere....
Druhá jízda už se nám zamlouvala pocitově mnohem víc a i výslednej čas jasně ukázal, že jdeme asi správným směřem, protože z času první jízdy se nám podařilo ukrojit 20 sekund, což je na necelých 4km celkem dost.... (a ukazuje to jak hodně špatně jsme museli první jízdu jet). Po dojezdu jsme se opět bavili co, kde,jak, proč a po oběďě jsme se postavili na start třetí jízdy s úmyslem ještě zrychlit. Bohužel jsem vyrobil pár jezdeckejch chyb jako ,,prořazení" na výjezdu z vracečky, což mě stálo nějakou tu vteřinu nebo nedotáčivej smyk v ostré pravé, kde mě dost vyděsili lidi na vnějšku zatáčky....Byl jsem hodně překvapenej, když jsem v cíli zjistil, že i přes tyhle chyby jsme zrychlili o dalších cca 10sekund.
To už mě Trhyy začal hecovat, že tu poslední dáme pod 4 minuty, což se mi nejevilo zrovna reálný, ale i tak jsem doufal, a že ještě přidáme. Čekání na start poslední zkoušky mi přišlo uplně nekonečný, ale když už jsme vyrazili, tak hned v druhý zatáčce jsem zjistil, že mozek asi konečně přepnul do relativně závodního režimu:-) Přestalo mi nějak bejt líto auta a snažil jsem se tahat i na dost rozbitejch úsecích. V jednom místě mi to na bordelu pěkně uklouzlo a zadkem jsme málem trefili vyskládaný gumy,ale v tu chvíli mě to bylo uplně fuk a Trhač jenom procedil ,,na to ser vole, jeď" :-)). Když jsem v cíli zjistil, že výslednej čas je opravdu pod čtyři minuty (konkrétně 3:56) tak moje radost byla fakt nepopsatelná :-)
Po vyvěšení výsledků jsem zjistil, že jsme se posunuli na 4.místo ve skupině a že na třetí místo nám v součtu časů chyběli dvě sekundy, což je trošku smůla - bedna nás minula jen těsně, ale i tak jsem s první účastí spokojenej-hlavně s tím, že jsme byli schopný najít chyby a jejich odstraněním výrazně zrychlovat:-)
Autu jsme nakonec taky snad moc neublížili (i když občas ty rány do podvozku mě děsily), parádně jsme se svezli a pokud čas, peníze a technika dovolí, tak se na Slippery rád zas svezu :-)
PS: pokud někomu přijde, že to tady popisuju jak když jsem minimálně vyhrál Rally Bohemia, tak je to asi proto, že prvně jsem se svym výkonem aspoň trochu spokojenej :-) Nutno ale přiznat, že třeba slalomy jsou na dovednosti jezdce o dost náročnější a tam se asi na 4.místo ve skupině hned tak nepodívám, pokud nepojede v mé kategorii 5 aut :-))
Fotogalerka HERE
Když jsem se ráno probudil, tak Neratovice byly komplet zahalené v husté mlze a na nějaký sluníčko to vůbec nevypadalo (což se pozdeji ukázalo jako uplně chybná úvaha), ale to mi vůbec nevadilo, říkal jsem si, že se alespoň v autě neupečem....Chyba lávky...:-)
V půl osmý jsem naložil Trhyyho, ségru (tímto jí moc děkuju, že byla ochotná s námi celej den tvrdnout na letišti a plnit funkci fotografa) a nic nebránilo odjezdu do místa konání soutěže.
Po příjezdu do Milovic jsme se zaregistrovali, prošli tech.přejímkou a absolvovali dvě seznamovací jízdy. Při těch jsme se pokusili vytvořit takovou parodii na noty, abych aspoň zhruba věděl kudy mám jet a co mě kde čeká:-) Najíždění probíhalo 50ti kilometrovou rychlostí a já tak měl možnost si vyzkoušet, jak těžký musí být pro opravdový závodníky napsání přesného rozpisu, když rychlost v tréningu a potom v samotném závodě je uplně, ale uplně jinde.
První ostrá jízda, asi právě díky špatnému odhadu rychlosti a tak nějak všeho, byla naprostý utrpení - někde jsem byl až moc opatrnej, někde jsem měl naopak na mále abych něco netrefil (že jo Trhyy - ,,pravá utáhne bacha značka"), no výsledkem nemohlo bejt nic jinýho než naprosto strašnej čas (asi 4:30) a dost nelichotivý 25.místo. Bylo naprosto jasný, že s tímhle se nemůžeme spokojit a že se musí něco změnit. Rozebrali jsme si s Trhačem, kde to stálo za ho*no, kde by se dalo přidat a kde si naopak dát bacha na zbytečnou chybu a doufali jsme, že to zabere....
Druhá jízda už se nám zamlouvala pocitově mnohem víc a i výslednej čas jasně ukázal, že jdeme asi správným směřem, protože z času první jízdy se nám podařilo ukrojit 20 sekund, což je na necelých 4km celkem dost.... (a ukazuje to jak hodně špatně jsme museli první jízdu jet). Po dojezdu jsme se opět bavili co, kde,jak, proč a po oběďě jsme se postavili na start třetí jízdy s úmyslem ještě zrychlit. Bohužel jsem vyrobil pár jezdeckejch chyb jako ,,prořazení" na výjezdu z vracečky, což mě stálo nějakou tu vteřinu nebo nedotáčivej smyk v ostré pravé, kde mě dost vyděsili lidi na vnějšku zatáčky....Byl jsem hodně překvapenej, když jsem v cíli zjistil, že i přes tyhle chyby jsme zrychlili o dalších cca 10sekund.
To už mě Trhyy začal hecovat, že tu poslední dáme pod 4 minuty, což se mi nejevilo zrovna reálný, ale i tak jsem doufal, a že ještě přidáme. Čekání na start poslední zkoušky mi přišlo uplně nekonečný, ale když už jsme vyrazili, tak hned v druhý zatáčce jsem zjistil, že mozek asi konečně přepnul do relativně závodního režimu:-) Přestalo mi nějak bejt líto auta a snažil jsem se tahat i na dost rozbitejch úsecích. V jednom místě mi to na bordelu pěkně uklouzlo a zadkem jsme málem trefili vyskládaný gumy,ale v tu chvíli mě to bylo uplně fuk a Trhač jenom procedil ,,na to ser vole, jeď" :-)). Když jsem v cíli zjistil, že výslednej čas je opravdu pod čtyři minuty (konkrétně 3:56) tak moje radost byla fakt nepopsatelná :-)
Po vyvěšení výsledků jsem zjistil, že jsme se posunuli na 4.místo ve skupině a že na třetí místo nám v součtu časů chyběli dvě sekundy, což je trošku smůla - bedna nás minula jen těsně, ale i tak jsem s první účastí spokojenej-hlavně s tím, že jsme byli schopný najít chyby a jejich odstraněním výrazně zrychlovat:-)
Autu jsme nakonec taky snad moc neublížili (i když občas ty rány do podvozku mě děsily), parádně jsme se svezli a pokud čas, peníze a technika dovolí, tak se na Slippery rád zas svezu :-)
PS: pokud někomu přijde, že to tady popisuju jak když jsem minimálně vyhrál Rally Bohemia, tak je to asi proto, že prvně jsem se svym výkonem aspoň trochu spokojenej :-) Nutno ale přiznat, že třeba slalomy jsou na dovednosti jezdce o dost náročnější a tam se asi na 4.místo ve skupině hned tak nepodívám, pokud nepojede v mé kategorii 5 aut :-))
Fotogalerka HERE